تخفیفات ویژه عیدانه کاریز بیوتی (از 17 تا 27 اسفندماه)
  • 00روز
  • 00ساعت
  • 00دقیقه
  • 00ثانیه

فروشگاه کاریز | تماس با ما

روش‌های مراقبت از مو پس از استفاده از اکسیدان مو

روش‌ های مراقبت از مو پس از استفاده از اکسیدان مو

رنگ کردن مو یکی از رایج‌ترین روش‌های زیبایی است که بسیاری از افراد از آن برای تغییر ظاهر خود استفاده می‌کنند. اما رنگ کردن مو، به ویژه با استفاده از اکسیدان، می‌تواند به موها آسیب برساند و آن‌ها را خشک و شکننده کند. بنابراین، مهم است که پس از استفاده از اکسیدان مو، از موهای خود به خوبی مراقبت کنید تا آسیب‌های وارد شده به آن‌ها را جبران کنید.

 

موهای رنگ شده را چگونه سالم نگه داریم؟

روش‌های نگه داری از موهای رنگ شده برای حفظ سلامتی آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. پس از رنگ کردن مو با مواد شیمیایی، مراقبت و توجه ویژه به آن‌ها ضروری است.

اکسیدان مو چه تاثیری بر مو می‌گذارد؟

اکسیدان، یک ماده شیمیایی است که برای روشن کردن رنگ مو استفاده می‌شود. این ماده با شکستن پیوندهای هیدروژنی بین مولکول‌های رنگدانه مو، باعث روشن شدن رنگ مو می‌شود. اما این فرآیند می‌تواند به ساختار مو آسیب برساند و آن‌ها را خشک و شکننده کند.

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین شامپو برای جلوگیری از ریزش مو ایرانی و خارجی

محصولات مراقبت از مو بعد از استفاده از اکسیدان

محصولات مراقبت از مو بعد از استفاده از اکسیدان

موهای رنگ شده، بیشتر مستعد آسیب هستند. بنابراین، استفاده از محصولات مراقبت از مو برای موهای رنگ شده ضروری است.

محصولات مراقبت از مو، به تقویت و ترمیم موهای رنگ شده کمک می‌کنند. حاوی ترکیبات مغذی و مرطوب‌کننده هستند که به حفظ سلامت مو کمک می‌کنند.

فروشگاه کاریز بیوتی، یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی است که انواع محصولات مراقبت از مو اصل و باکیفیت را با ضمانت کیفیت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خیال راحت، محصولات مراقبت از مو مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری کنید.

مرطوب‌ سازی مو پس از استفاده از اکسیدان مو

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای مراقبت از مو پس از استفاده از اکسیدان مو، مرطوب‌ سازی آن‌ها است. موهای خشک و آسیب‌پذیر، بیشتر مستعد شکستگی و ریزش هستند. بنابراین، استفاده از محصولات مرطوب‌کننده برای موهای رنگ شده ضروری است.

  • استفاده از شامپو و نرم‌ کننده مناسب

اولین قدم برای مرطوب‌ سازی مو، استفاده از شامپو و نرم‌کننده مناسب است. شامپو و نرم‌کننده‌های مخصوص موهای رنگ شده، حاوی مواد مرطوب‌کننده و مغذی هستند که به حفظ رطوبت مو کمک می‌کنند.

  • استفاده از ماسک مو

ماسک مو یک راه عالی برای تقویت و مرطوب‌سازی موهای رنگ شده است. ماسک موها معمولا حاوی ترکیبات مغذی و مرطوب‌کننده هستند که به ترمیم آسیب‌های وارد شده به مو کمک می‌کنند. بنابراین خرید ماسک مو شدیدا واجب است.

  • استفاده از ماسک موی خانگی

ماسک موی خانگی، یک روش عالی برای تغذیه و ترمیم موهای رنگ شده است. می‌توانید از ترکیبات مختلفی برای تهیه ماسک موی خانگی استفاده کنید.

استفاده از ماسک موی خانگی

روش ساخت ماسک خانگی

مواد لازم:

  • یک عدد تخم‌مرغ
  • یک قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • یک قاشق غذاخوری عسل

 

طرز تهیه:

  1. تخم‌مرغ را در یک کاسه بشکنید.
  2. روغن زیتون و عسل را به تخم‌مرغ اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
  3. ماسک مو را به موهای خود بمالید و به آرامی موهای خود را ماساژ دهید.
  4. موهای خود را با یک کلاه بپوشانید و بگذارید به مدت 30 دقیقه بماند.
  5. سپس، موهای خود را به طور معمول بشویید.
بیشتر بخوانید
مزایای شامپو بدون سولفات: چرا شامپو بدون سولفات استفاده کنیم؟

 

  • استفاده از ماسک موی آووکادو

ماسک موی آووکادو، یک روش عالی برای نرم‌سازی و آبرسانی موهای رنگ شده است. برای این کار، یک عدد آووکادو را له کنید و به آن یک قاشق غذا خوری روغن زیتون اضافه کنید. سپس، ماسک مو را به موهای خود بمالید و به آرامی موهای خود را ماساژ دهید. بگذارید ماسک مو به مدت 30 دقیقه روی موهای شما بماند. سپس، موهای خود را به طور معمول بشویید.

  • استفاده از ماسک موی موز

ماسک موی موز، یک روش عالی برای تقویت و ترمیم موهای رنگ شده است. برای این کار، یک عدد موز را له کنید و به آن یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. سپس، ماسک مو را به موهای خود بمالید و به آرامی موهای خود را ماساژ دهید. بگذارید ماسک مو به مدت 30 دقیقه روی موهای شما بماند. سپس، موهای خود را به طور معمول بشویید.

این روش‌های طبیعی، می‌توانند به شما کمک کنند تا موهای خود را پس از استفاده از اکسیدان مو، سالم و درخشان نگه دارید.

  • استفاده از روغن‌های طبیعی

روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن آرگان، منابع غنی از اسیدهای چرب ضروری هستند که به تقویت و مرطوب‌سازی مو کمک می‌کنند. می‌توانید از این روغن‌ها به صورت موضعی روی موها استفاده کنید یا آن‌ها را به شامپو یا نرم‌کننده خود اضافه کنید.

  • ماساژ مو با روغن نارگیل

ماساژ مو با روغن نارگیل، یک روش عالی برای تقویت و مرطوب‌سازی موهای رنگ شده است. برای این کار، مقداری روغن نارگیل را به موهای خود بمالید و به آرامی موهای خود را ماساژ دهید. سپس، موهای خود را با یک کلاه بپوشانید و بگذارید به مدت 30 دقیقه بماند. سپس، موهای خود را به طور معمول بشویید.

بیشتر بخوانید
دکلره بدون آسیب و سوختگی مو

تقویت کردن مو پس از استفاده از اکسیدان مو

تقویت کردن مو پس از استفاده از اکسیدان مو

علاوه بر مرطوب‌ سازی، تغذیه‌رسانی مو نیز برای حفظ سلامت و زیبایی آن ضروری است. موهای رنگ شده، به دلیل آسیب‌های وارد شده به آن‌ها، بیشتر مستعد خشکی و شکنندگی هستند. بنابراین، استفاده از محصولات مغذی برای موهای رنگ شده ضروری است.

  • استفاده از محصولات حاوی پروتئین

پروتئین یک ماده مغذی ضروری برای سلامت مو است. پروتئین، ساختار مو را تشکیل می‌دهد و به آن استحکام و مقاومت می‌بخشد. رنگ کردن مو، به ویژه با استفاده از اکسیدان، می‌تواند باعث از بین رفتن پروتئین مو شود و آن‌ها را خشک و شکننده کند. بنابراین، استفاده از محصولات حاوی پروتئین، پس از رنگ کردن مو، بسیار مهم است.

  • استفاده از محصولات حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی

ویتامین‌ها و مواد معدنی نیز نقش مهمی در سلامت مو ایفا می‌کنند. استفاده از محصولات حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی، به حفظ رطوبت و درخشش مو کمک می‌کند.

  • استفاده از کلاه یا روسری برای محافظت از مو در برابر نور خورشید

نور خورشید می‌تواند به رنگ مو آسیب برساند و آن را کدر کند. بنابراین، برای محافظت از رنگ مو در برابر نور خورشید، باید از کلاه یا روسری استفاده کنید.

اجتناب از استفاده محصولات مواد شیمیایی

اجتناب از استفاده محصولات مواد شیمیایی

مواد شیمیایی مانند رنگ مو، دکلره و فر مو، می‌توانند به موهای رنگ شده آسیب برساند. بنابراین، تا حد امکان از استفاده از این مواد اجتناب کنید.

توصیه‌های کلی برای مراقبت از مو پس از استفاده از اکسیدان مو

چند توصیه کلی برای مراقبت از مو پس از استفاده از اکسیدان مو

  • موهای خود را کمتر بشویید. شستشوی بیش از حد مو، باعث از بین رفتن رطوبت آن می‌شود.
  • از آب گرم برای شستشوی مو خود استفاده نکنید. آب گرم باعث خشک شدن مو می‌شود.
  • از شانه و برس‌های نرم برای شانه زدن مو خود استفاده کنید. شانه زدن مو با شانه یا برس سفت، باعث شکستگی مو می‌شود.
  • از محصولات مراقبتی موی باکیفیت استفاده کنید. محصولات مراقبتی موی باکیفیت، حاوی مواد مغذی و مرطوب‌کننده هستند که به حفظ سلامت مو کمک می‌کنند.

 

خرید اکسیدان اصل با ضمانت کیفیت

فروشگاه کاریز بیوتی، یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی است که انواع اکسیدان مو اصل و باکیفیت را با ضمانت کیفیت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خیال راحت، اکسیدان مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.